Choose language

Functies

AdminPulse is de kantoorsoftware die het jou makkelijk maakt. Ontdek onze slimme functionaliteiten die jou tijd en kosten besparen. Ze helpen je eenvoudiger overzicht te houden, dankzij alle informatie en inzichten op één plek.

Alle klantgegevens, contactgegevens van jouw accountantskantoor in een centraal permanent dossier in AdminPulse

Relatiebeheer

Maak het hoogst persoonlijk
Alle klantgegevens - van documenten tot facturatiegegevens - op één plek. En tot in de puntjes geregeld. Manage je relaties vanuit een handig overzicht en krijg specifieke prestaties en taken meteen helder. Gebruik klantgegevens om workflows te personaliseren. Automatiseer, maar behoud het menselijk aspect.
Met AdminPulse haal je alle deadlines voor de BTW-aangifte, belastingaangifte, neerlegging jaarrekening en alle andere taken van accountants en boekhouders

Taken plannen

Mis nooit een deadline
Laat automatisering voor je werken. Gebruik taaksjablonen om workflows in te stellen voor een adequate follow-up. Standaardiseer processen voor een uniforme werkwijze. Medewerkers plannen en organiseren eenvoudig hun taken vanuit het taakoverzicht. Zo mis je nooit een deadline. Handig: de taken zijn gekoppeld aan de urenregistratie. Zo verzamel je operationele data voor het optimaliseren van processen.
Accountants en boekhouders beheren Anti-witwas, risicoanalyse, CAP en kwaliteitstoetsing makkelijk in AdminPulse

Kwaliteitscontrole

Voldoe moeiteloos aan wet- en regelgeving
Voor complete dossiers die voldoen aan de Wwft. Zie meteen welke gegevens ontbreken en volg openstaande acties op met automatische workflows. Ontbrekende documenten ontvangen? Onze documentherkenning matcht ze automatisch aan de juiste relatie, slaat ze op de juiste plek op en update jouw kwaliteitsmonitor.
Tijdsregistratie voor accountants en boekhouders

Urenregistratie

Makkelijk en snel uren registreren
Houd je uren automatisch en nauwkeurig bij. Alle werkzaamheden tot in detail vastgelegd voor een transparante dienstverlening. Daarnaast krijg je direct inzicht in de rentabiliteit van klanten en werk. Optimaliseer je processen en vergroot je marge. Een must als je met abonnementen of value-based pricing werkt.
Facturatie voor accountants en boekhouders

Facturen maken

Automatisch, op basis van jouw facturatieschema
Al je facturen tot in detail uitgewerkt, in je eigen huisstijl. AdminPulse geeft je een automatisch voorstel, op basis van jouw registraties. Of je nu met abonnementen of een uurtarief werkt, je controleert en verstuurt facturen vanuit een handig overzicht, volledig afgestemd op het door jouw ingestelde facturatieschema.
AdminPulse automatiseert het debiteurenbeheer van accountants en boekhouders

Debiteurenbeheer

Bekijk in één overzicht welke facturen nog openstaan en welke klanten extra aandacht vragen.
Met AdminPulse debiteurenbeheer krijg je één overzicht voor alle betalingen. Importeer CODA-bestanden en stuur automatische herinneringen als de betalingstermijn verloopt. Je ontvangt automatisch een waarschuwing bij probleemdossiers, zodat je nooit meer iets over het hoofd ziet.
AdminPulse berekent wie de UBO's van de klanten van jouw accountantskantoor zijn die je in het UBO-register moet opnemen

UBO-registratie

Bereken eenvoudig de UBO van elke organisatie waarvoor je werkt
Je voldoet aan alle verplichtingen voor het UBO-register, zonder extra tijd, moeite en inzet. Automatiseer taken waar dat kan. Zo ben je sneller klaar, en voldoe je aan echt alle richtlijnen en regelgeving.
AdminPulse document management system en slimme documentherkenning voor accountants en boekhouders

Documentbeheer

Personaliseer naar jouw wens
Til je klanttevredenheid naar een hoger niveau met AdminPulse documentbeheer. Ad-hoc-situaties vragen om een snelle reactie en actie - denk bv. aan een hypotheekaanvraag of een investering in een nieuw pand. Dankzij AdminPulse documentbeheer heb je meteen de juiste documenten bij de hand.
Accountants en boekhouders gebruiken AdminPulse voor de rapportering

Rapportage

Bepaal je focus en benut kansen
Ontdek waar de kansen voor jouw kantoor liggen. Breng alle data samen in handige rapportages. Verkrijg inzicht in de tijdsbesteding per klant, medewerker en proces. Gebruik deze inzichten om de focus te bepalen en jouw processen te stroomlijnen. Daarmee verhoog jij je marge.
banner-onderaan-500px-02

Klaar om je accountantskantoor efficiënter te laten werken?