Waarom Relatiebeheer

 Leg documenten, taken en (vervolg) afspraken nauwkeurig vast. Manage je relaties vanuit een overzichtelijk en compleet dossier. Jij bent van alles op de hoogte. Signaleer en communciceer. Zo maak je de stap van reactief naar proactief. Wil jij je klanten voorzien van advies op maat? Een CRM systeem helpt je daarbij. Verzamel relevante klantdata, die je vertaalt naar een waardevol advies. 

 

 

Copy of AdminPulse_relatiebeheer_mockup.png

Relatiebeheer in AdminPulse 

Beheer alle gegevens over klanten en contacten die jouw accountantskantoor bewaart. Alles overzichtelijk in het klantdossier: documenten, taken, facturatie, gesprekken en nog veel meer. Manage eenvoudig je klantprocessen, zodat je voldoet aan alle verwachtingen.  

  • Facturatieoverzicht op klantniveau;
  • Inzicht in compleetheid dossier;
  • Taakoverzicht op klantniveau;
  • Communicatiegeschiedenis;
  • Bedrijfsinformatie (KvK-koppeling);
  • Eenvoudig relaties aanmaken;
  • Documentbeheer op klantniveau.

Probeer relatiebeheer van Adminpulse 

Direct toegang tot ons platform, zodat je zelf de features kunt ontdekken.