Waarom documentbeheer

Til je klanttevredenheid naar een hoger niveau met documentbeheer voor accountants. Er wordt verwacht dat je snel en actief reageert bij ad-hoc vragen. Denk aan de aanvraag voor een hypotheek of het investeren in een nieuw pand. Met documentbeheer heb je de juiste documenten direct boven tafel. 

 

 

Copy of AdminPulse_documentbeheer_mockup.png

Documentbeheer in AdminPulse 

Verstuur, archiveer en onderteken digitaal gepersonaliseerde documenten met het ingebouwde Document Management Systeem van Adminpulse. Aan de hand van de door jou opgestelde mappenstructuur vind je de documenten snel terug.

  • Genereer gepersonaliseerde documenten en e-mails;
  • Bewaar documenten eenvoudig via de AdminPulse mailbox;
  • AdminPulse herkent documenten en slaat ze op een intelligente manier op;
  • Bepaal je eigen mappenstructuur en labels;
  • Communicatie en documentatie (historisch) overzicht. 

Probeer documentbeheer van Adminpulse 

Direct toegang tot ons platform, zodat je zelf de features kunt ontdekken.