Spring naar de hoofdtekst

Hoe accountants hun klanten 24/7 kunnen bijstaan

Ondernemers gaan snel. 24/7 zaken doen. Dat is voor velen de norm. Want kansen pakken kent geen werktijden. Wat betekent dit voor de accountant. Moet hij ook altijd aan staan?

Vooruitstrevende accountants zijn alert. Zij regelen hun dienstverlening zo slim in dat de kansenruikende ondernemer altijd hen terecht kan. Ook al is de accountant niet fysiek aanwezig. Wil jij zo’n adviseur zijn, dan zijn twee eigenschappen belangrijk: beheersen van soft skills en werken met slimme software. 

Zo krijg je de klantbehoefte scherp

De belangrijkste soft skill: luisteren. Dan leer je klanten écht kennen. Zodra je hebt geluisterd stel je vragen (de tweede belangrijke soft skill). Zo krijg je de behoefte scherp. 

Het juiste advies hoef je niet alleen te verzinnen. De boekhoudsoftware van Visma | Yuki doet het voorbereidende werk. De relevante cijfers gaan automatisch naar Visionplanner. Die vertaalt de cijfers. De vertaalde cijfers samen met jouw soft skills leiden tot het beste advies. Zo kan je klanten 24/7 bijstaan. Benieuwd hoe dit werkt?

Lees snel verder

Populairst

  • Zo maakt een password manager je leven makkelijker

    Gebruik je een paar wachtwoorden in verschillende combinaties? Misschien met ‘123’ aan het eind? Zo ja, stop daarmee en laat een password manager je wachtwoorden onthouden. Zo verbeter je de digitale veiligheid enorm en belangrijker nog: je leven wordt makkelijker.

  • Wil jij de kracht van ‘connected’ zijn ervaren?

    Met de Connected Experience voor accountants werken innovatieve Visma-bedrijven samen aan een compleet toekomstbestendig ecosysteem voor de accountancysector. Samen organiseren zij op 29 september de eerste editie van het Visma Connected Experience event voor accountants in De Kromhouthal in Amsterdam. Tijdens dit event staat centraal hoe connectiviteit van de softwarebedrijven voor de accountant vooruitgang creëert.