Visma lanceert online campagne Connected Experience voor accountants

Keuzevrijheid in verbonden cloudsoftware leidt tot real-time inzicht en minder administratie 

Accountants en boekhouders gebruiken voor hun werkzaamheden vaak meerdere cloudoplossingen die standaard vaak geen gegevens kunnen uitwisselen. Dat zorgt voor dubbel invoerwerk en het ontbreekt aan real time inzicht om relevant advies te kunnen geven. Om dit te veranderen, heeft Visma de accountancy-oplossingen binnen het productaanbod met elkaar verbonden. Daarom is het nu tijd voor de lancering van de online campagne ‘Everything is better connected’ die in samenwerking met WebNL tot stand is gekomen.

De Visma Connected Experience bestaat uit de software van haar business units CASH (boekhouding), Nmbrs (salarisverwerking), Outstanding24 (debiteurenbeheer), RADAR360 (crm), Visionplanner (dashboarding, jaarrekening en fiscaal), Visma | Comandi (dashboarding en analyse), Visma | DizzyData (automatische factuurverwerking), Visma | PinkWeb (klantportaal), Visma Software (boekhouding) en Visma | yuki (boekhouding).

CE-afbeelding.jpg

Binnen de Connected Experience kiest een accountant welke software het beste aansluit bij de werkprocessen van het kantoor. Zijn dat meerdere applicaties, dan vindt gegevensuitwisseling automatisch en veilig plaats. Dit voorkomt dubbel invoerwerk en fouten. In plaats daarvan ontstaan actuele cijfers als basis voor relevant advies. 

Visma daagt hiermee de status quo van software in accountancysector uit. Voor realtime inzicht is het niet meer nodig om een standaard totaalpakket aan te schaffen of complexe koppelingen tussen applicaties te onderhouden. Met de Connected Experience krijgen accountants- en administratiekantoren een persoonlijke ervaring waarin keuzevrijheid voorop staat.

Everything is better connected

De campagne ‘Everything is better connected’ verduidelijkt het gemak en voordeel van de Connected Experience voor accountants. Denk aan banners met afbeeldingen en teksten als ‘forecast op basis van feiten’, ‘baseer inkopen op de weersverwachting’ en ‘voorspel de bezetting voor het inroosteren’. Dit zijn activiteiten die pas echt makkelijk zijn te realiseren als software is verbonden. 

“Met de campagne willen we accountants en ondernemers nieuwsgierig maken en aan het denken zetten”, zegt Milan Vaassen PR & Brandmanager Visma Benelux. “We laten zien dat de Connected Experience werkprocessen voor accountants en ondernemers daadwerkelijk makkelijker en beter maakt. Het uiteindelijke doel is om de samenwerking tussen accountants en hun klanten te versterken. Want everything is better connected!”.


Kijk voor meer informatie over de Connected Experience voor accountants  op visma.nl/accountants