Customer Experience
Support Medewerker
Ben jij dé supportmedewerker die onze klanten op weg gaat helpen met onze software?
ZilliZ is een organisatie met zelfsturende teams die een slimme software oplossing biedt voor kleinschalige zorginstellingen. Zorginstellingen hebben te maken met verschillende soorten administratie. Denk aan cliëntgegevens, rapportages, overeenkomsten en financiële administratie waaronder declaraties. ZilliZ zorgt ervoor dat de kleinschalige zorginstellingen tijd winnen, door het elektronisch cliëntendossier dat overzichtelijk en eenvoudig is in gebruik.
Wat worden je taken en verantwoordelijkheden?
De rol van supportmedewerker wordt steeds groter en uitgebreider bij ZilliZ. Ons supportteam is daarom op zoek naar jou! Jouw kerntaak is het op weg helpen van onze klanten bij het rapporteren en declareren binnen ons elektronisch cliëntendossier. Onze klanten hebben een eigen omgeving en zijn daardoor net weer anders ingericht. Als supportmedewerker vind je het leuk om een diversiteit aan klantvragen te krijgen, problemen te analyseren en de klantvraag op te lossen. De vragen verwerk je via inkomende telefoongesprekken, terugbelverzoeken of via ons ticketsysteem JIRA. Je bent dus voor een groot gedeelte verantwoordelijk voor het realiseren van een maximale klanttevredenheid. Van klantcontact krijg jij energie!
De vragen kunnen variëren, denk aan:
- Waarom lukt het inloggen niet?
- Hoe kan ik productie boeken bij mijn cliënt?
- Hoe maak en verstuur ik een factuur?
- Waarom zie ik de doelen niet in het cliëntdossier?
Het opsporen van fouten, signalen oppikken van klanten, wensen van de klanten over de software registreren en dit delen met het ontwikkelteam horen ook bij je werkzaamheden. Je bent echt de schakel tussen de klant en het ontwikkelteam.
Naast je kerntaken zijn er ook andere activiteiten die je kunt oppakken. Dit is iets wat we graag persoonlijk met je bespreken omdat we natuurlijk ook gaan kijken naar jouw interesses en kwaliteiten! Een aantal voorbeelden van deze rollen zijn:
- Helpteksten maken, aanpassen of verbeteren
- Installaties verzorgen voor nieuwe klanten
- Roosterplanning maken
- Nieuwe medewerkers inwerken
Waarom passen wij als team goed bij jou?
Je komt terecht in een klein zelfsturend team dat zelf de planningen maakt, betrokken is en interesse heeft in elkaar. Als team en bedrijf doen we regelmatig leuke dingen samen. We zijn een gemotiveerd team met verschillende persoonlijkheden. Maar twéé dingen hebben we gemeen: we zijn leergierig en hebben affiniteit met de zorg. Jij past daar natuurlijk goed bij met jouw analytische, enthousiaste, leergierige, geduldige en communicatieve persoonlijkheid!
Wat staat je te wachten als je onderdeel wordt van ons team?
- Arbeidsvoorwaarden die passen bij je kennis en kunde;
- Een 7 maanden contract met de intentie om deze om te zetten naar onbepaalde tijd;
- Reiskostenvergoeding en een pensioenregeling;
- Open bedrijfscultuur met ruimte voor persoonlijke ontwikkeling;
- Aandacht voor je werk/privébalans;
- Regelmatig leuke gezamenlijke activiteiten.
Ik ben enthousiast en wil solliciteren!
Onze HR manager Ilana Oudkerk Pool helpt je graag verder! Zij kan je meer vertellen over het sollicitatieproces en eventuele vragen beantwoorden.
Voldoe je niet aan alle eisen? Geen probleem, we gaan nog steeds graag met je in gesprek! Stuur je sollicitatie naar [email protected] of bel naar 0317-415665.