Visma neemt de zorgen over het coronavirus serieus en doet er alles aan om zijn klanten, partners en werknemers te beschermen. We volgen de gang van zaken op de voet en volgen de aanbevelingen van de autoriteiten.
We hebben ook onze interne richtlijnen bijgewerkt om de verspreiding van het virus zoveel mogelijk te beperken. Bijvoorbeeld:
- Zakelijk reizen is onze medewerkers niet toegestaan, in plaats daarvan moeten vergaderingen online plaatsvinden.
- Zakelijk reizen naar risicogebieden is niet toegestaan.
- Interne evenementen en grotere vergaderingen die niet noodzakelijk zijn, worden verplaatst naar een latere datum of online gehouden.
- Werknemers die zijn teruggekeerd van reizen in een risicogebied, of die contact hebben gehad met iemand waarvan is bevestigd dat hij of zij besmet is met het coronavirus, moeten 14 dagen thuis blijven, ongeacht eventuele symptomen.
- Alle medewerkers werken vanuit huis.
- Daarnaast worden alle medewerkers geïnformeerd over de verspreiding van het virus en het belang van goede handhygiëne.
Als onze klanten beperkingen hebben opgelegd die van invloed zijn op de mogelijkheid om onze producten en diensten te leveren, dan houden we daar uiteraard rekening mee.
Visma werkt oplossingsgericht om een veilige en stabiele levering van onze producten en diensten te garanderen in de toekomst. Als u als klant vragen heeft, dan raden we u aan rechtstreeks contact op te nemen met de Visma-organisatie waar u klant bent. Wij blijven ook nu bereikbaar.
Het voorkomen van de verspreiding van een virus in een samenleving is een taak voor iedereen die in die gemeenschap woont en werkt. Als groot bedrijf heeft Visma routines, richtlijnen, plannen en reeds gevormde groepen om een mogelijke crisissituatie het hoofd te kunnen bieden.
Deze tekst wordt indien nodig voortdurend bijgewerkt.