Feedback om onze producten en diensten verder te optimaliseren.

Jouw mening helpt ons het weer beter te doen! 

Wellicht heb je al gemerkt dat we steeds vaker om je feedback vragen. Die feedback vragen we bijvoorbeeld naar aanleiding van het indienen van een ticket, het volgen van een opleiding of het gebruik van onze software.
Deze terugkoppeling kun je geven door het geven van een cijfer en/of door het plaatsen van opmerkingen.

In dit bericht leggen we graag uit waarom we je om feedback vragen.

Waarom is jouw mening voor ons juist zo belangrijk?

De belangrijkste reden is dat we echt de allerbeste service en gebruikerservaring willen bieden op het gebied van onderwijslogistiek. Zie je een mogelijkheid voor ons om het beter te doen? Dan horen we dat enorm graag. Jouw tips helpen om dit voor elkaar te krijgen!

Een tweede reden is dat het ons helpt om onze prioriteiten goed te stellen. Zoals bij elke andere organisatie kunnen ook wij onze tijd maar één keer besteden. Dus willen we onze tijd gebruiken om zaken te verbeteren waarmee we echt zoveel mogelijk scholen en gebruikers helpen. Helpen om hun onderwijslogistieke processen makkelijker, beter of efficiënter in te richten.

Jouw mening helpt ons het weer beter te doen! 

Jullie feedback wordt hiervoor verzameld en frequent geanalyseerd. De metingen en analyses helpen om goed onderbouwde besluiten te nemen, bijvoorbeeld ten aanzien van onderwerpen op de roadmap.
Data helpt om uitzonderingen goed te onderscheiden en juist te waarderen. De analyses van de metingen worden daarom in onze overleggen - van vergaderingen van operationele teams tot aan directieoverleggen - besproken. Op basis hiervan worden prioriteiten bepaald en worden acties uitgezet aan de hand van de prioriteitstelling.

 

Help jij ons ook mee om onze software en diensten voor jou te verbeteren?
Geef dan ook je feedback bij de volgende enquête.

 

 

Vraag een demo aan!