Welke contacten zijn er afgelopen jaar geweest met die ene klant? Welke trends zijn er zichtbaar in het koopgedrag van mijn klanten? Hoe vordert het project bij die ene opdrachtgever? Commercieel succes staat of valt met goed inzicht in al je klantprocessen; van het allereerste contact tot langjarige aftersalestrajecten. Met een goed systeem voor Customer Relationship Management (CRM) beheer je al je klantcontacten op een centrale plek en krijg je ondersteuning voor je marketing- en salesactiviteiten. Zie het CRM als stevige basis om een hoge klanttevredenheid te realiseren.

Waarom CRM?

agreement-2.jpg

Onmisbare verkooptool

Een goede CRM-tool is onmisbaar voor elke organisatie die haar commerciële doelstellingen serieus neemt en die de groei en klanttevredenheid wilt waarborgen. Alle informatie rondom bestaande en potentiële klanten staat op één centrale plek en is voor alle collega’s beschikbaar.

Analysing.jpg

Kansen verzilveren

Hoe beter jij je klant of prospect kent en begrijpt, hoe gemakkelijker het is om elke nieuwe interactie persoonlijk, relevant en actueel te houden. Zo ontstaan verkoopkansen voor cross-selling en upselling bijvoorbeeld, maar ook nieuwe opdrachten. Het klantenbeheer programma helpt je daarbij. Beter inzicht zorgt ervoor dat je je maximaal kunt concentreren op je winstgevende activiteiten, terwijl je de klanttevredenheid verbetert.

success.jpg

Goed overzicht, goede relatie

De gemiddelde verkoper heeft soms wel tientallen klantcontacten per week. Om dan goed overzicht te houden, is goede relatiebeheersoftware onmisbaar. Telefoongesprekken, e-mails en serviceverzoeken, vragen, voorkeuren: in een goed CRM kun je alle historische en actuele klantcontacten beheren. Informatie die je helpt om de relatie met de betreffende klant goed te houden en commerciële kansen te verzilveren.

Statistics.jpg

Optimaliseer je forecast


Hoe gaan je verkopen zich ontwikkelen? Wat zijn de te verwachten omzet en winst voor de komende periode? En wat betekent dat voor je behoefte aan personeel en andere resources? Een CRM-tool biedt diverse dashboards, prognoses en rapportages. Die ondersteunen je in het beheer van alle verkoopfasen en optimalisatie van je forecast.

Target.jpg

Stevige basis voor marketing en sales 

Hoe reageren verschillende klantgroepen op stimuli als aanbiedingen, productverbeteringen of nieuwe betalingsmodellen? Met een goed bijgehouden CRM-database, krijg je inzicht in wat je klanten drijft en heb je een stevige basis voor al je in- en outbound marketing- en salesactiviteiten.

results.jpg

Optimale klantervaring


Als je alle relevante klantinformatie op één plek verzamelt, weet je altijd wat er is afgesproken, hoe een bepaald project vordert en hoe de klant is gefactureerd. Daardoor kun je altijd snel en accuraat reageren, zonder dat je daarvoor eerst in meerdere systemen op onderzoek uit hoeft.

CRM-systeem van Visma

Met CRM-systemen van Visma kunnen je salesmensen om hun eigen werk inplannen. Ze hebben 24/7 toegang tot kant-en-klare prijslijsten, een offertetool en geautomatiseerde facturatie – voor een vlekkeloos verkoopproces.

 

 

Waarom kiezen voor de CRM-software
van Visma? 

  • Dé slimme klantenbeheer software voor het mkb en grootbedrijf. 
  • Altijd maximale controle over je commerciële processen.
  • Beter inzicht in wat je klanten drijft.
  • Op één centrale plek vanuit de cloud, dus altijd binnen handbereik – op elk gewenst moment, vanaf elk gewenst device.

Ontdek Visma Project Management

 

Klantquotes

logo-otherside.svg


“Visma Project Management heeft zich voorafgaand aan de keuze bewezen en maakt het nog elke dag waar. Van groeipijnen naar sturing dankzij inzicht.”


Diederik Benders - Other Side at Work

 

cadans-accountants.png


‘Mijn taken staan bij de klant en als ik een mail niet kan beantwoorden, verplaats ik het naar het taakbeheer in RADAR360, waardoor ik er telkens aan word herinnerd. In een muisklik alle informatie van de betreffende klant in beeld.

André de Groot - DGAA Cadans

 

logo_BMDadvies.jpg

“Dankzij Visma Severa krijgen we veel meer informatie uit projecten en kunnen we sturen op de resultaten, van centrale verwerking naar zelfsturing en bewustwording..”


Ingrid Ort - BMD Advies Zuid-Nederland

 

 

Onze CRM labels

Visma biedt diverse crm-systemen hieronder vind je het overzicht

Visma logo png.png
Visma Project Management is de slimme oplossing voor projectgestuurde organisaties in het MKB. Het bevat een uitgebreid CRM.




Ontdek Visma Project Management

Radar360-1.png

Voor accountants- en administratiekantoren is er RADAR360. Met de crm-applicatie leg je eenvoudig alle communicatie met de klanten vast. Zo is alles duidelijk.



Ontdek Radar360

 

Visma Severa.png

Met Visma Severa beheren marketing- & communicatiebureaus, ingenieurs, architecten, consultants en IT-bedrijven hun klantrelaties; van leads tot facturatie in één simpel systeem.


Ontdek Visma Severa